Tuesday, August 16, 2011

Something in the water Traducida - Brooke Fraser







I wear a demeanor made of bright pretty things
What she wears, what she wears, what she wears
Birds singing on my shoulder
In harmony it seems
How they sing, how they sing, how they sing

Give me nights of solitude
Red wine, just a glass or two
reclined in a hammock on a balmy evening
I'll pretend that it's no thing
That's skipping my heart when I think
Of you thinking of me, babe,
I'm crazy over you

Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
There's something in the water
Something in the water
Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
There's something in the water
That makes me love you like

I've got halos made of summer, ribbons made of spring
What she wears, what she wears, what she wears
woven
Each one a song to sing
Oh I sing, oh I sing, oh I sing

Give me long days in the sun
Preludes to the nights to come
Previews of the mornings laying in all lazy
Give me something fun to do
Like a life of loving you
Kiss me quick now babe
I'm still crazy over you

Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
There's something in the water
Something in the water
Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
There's something in the water
That makes me love you like I do

Give me nights of solitude
Red wine, just a glass or two
Give me something fun to do
Tengo un comportamiento compuesto por cosas brillantes y bonitas, lo que ella viste, lo que ella viste,
los pájaros cantando en mi hombro,
parece que en armonía,
como cantan, como cantan, como cantan.

Dame noches de soledad,
vino tinto, sólo uno o dos vasos,
reclinanda en una hamaca en una tarde balsámica. Haré como que no pasa nada,
hace que se me pare el corazón cuando pienso,
que tu piensas en mi, cariño,
estoy loca por ti

Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
Hay algo en el agua
algo en agua,
Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
Hay algo en el agua
que me hace amarte.

Tengo halos hechos de verano, lazos hechos de primavera,
lo que ella viste, lo que ella viste, lo que ella viste,
lo que ella viste,
tejidos,
cada uno una canción para cantar,
oh, yo canto, yo canto, yo canto.

Dame largos días al sol,
preludios de las noches que vendrán,
Atisbos de las mañanas tumbados vagueando,
dame algo divertido que hacer,
como una vida amándote,
bésame rápido, cariño,
Todavía estoy loca por ti.

Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
Hay algo en el agua
algo en agua,
Ah-ah-ah-ah-ah-ah!
Hay algo en el agua
que me hace amarte.

Dame noches de soledad,
vino tinto, sólo uno o dos vasos,
dáme algo divertido que hacer

0 comments:

Post a Comment